Destroy Demonocracy!

Åh, i det förra inlägget glömde jag dagens viktigaste detalj känns det som! Idag när jag skulle ta in posten tänkte jag att "som vanligt är det väl ingenting till mig" men då; då hittade jag något! (Och nej, det var inte ett brev från Malin, det kommer imorgon eller på torsdag <3) Det var en lapp om att mitt paket från muse.mu hade kommit! Och jag som beställde det knappt en och en halv vecka sedan!
   Dock kunde jag inte hämta det förrän lite senare på dagen, då pappa och jag skulle springa i spåret. Ja, alltså, vi åkte ner till Eneby Torg och hämtade ut det innan då. Och jag blev alldeles nervös när jag hade det i händerna! Woah, mina T-shirts var ju där inne! Och när jag skulle gå och prova dem, för bara ett litet tag sedan, så var jag alldeles nervös för hur de skulle passa! Men de var så jävla fina att jag döör! Haha, och sjalen var också jättefin!

Så nu har jag en ny favorittröja, min gröna Destroy Demonocracy-tröja! Jag ska ha på mig den imorgon, för er som inte vet hur den ser ut. Ja, kameran är URLADDAD igen! Hehe... men, som sagt, så blir det så när man kopplar in den i datorn och glömmer att koppla ur den (som jag då alltid gör). Så det kommer att komma in bilder på allt jag köpt imorgon, for suure (med Matthewdialekt <3). ;)
   Nu ska jag chatta lite till och sedan ska jag faktiskt ta och sova! Sömn är ju alltid bra så... jag ska nog unna mig några extra minuter denna natt. Jag tror jag är av ett unikt slag, eftersom jag knappt klarar av att sova bara åtta timmar, det krävs lite mer för att jag inte ska gäspa hundra gånger på religionslektionerna.. haha. xD Vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback