Eclipse.

Imorgon, eller någon annan dag nästa vecka, måste Flisan och jag göra vår himla ledar- övning till gymnastiken... suck. Jag skulle helst vilja göra det imorgon, för då slösar jag inte värdefull tid på msn, haha. Vet inte varför jag nämnde det men jag kom precis och tänka på det, och jag har ingen aning vad vi ska hitta på! Det måste ju vara något ganska seriöst om man ska få göra det, och kanske få ett hyfsat betyg för det! Egentligen vet jag inte varför jag gör det , eftersom jag nog ändå inte har en chans på ett mvg, men man måste ju visa sig flitig för Nina, haha. Lekar och sådant skulle ju vara kul, men det kanske inte är tillräckligt seriöst? Haha.
   Just nu lyssnar jag på Stockholm Syndrome [HAARP], okej, den tog precis slut, men jag lyssnade i alla fall på den. Och den låten är så sjukt jävla bra live. Förlåt om jag alltid upprepar mig, men den är så himla overkligt braa! Jag blir lika förvånad varje gång jag hör den, haha.



You compare one tree to an entire forest.

Jag hoppas verkligen att jag mindes det där rätt nu. Skulle känna mig ganska så korkad om jag råkade skriva fel nu... För den som vill veta är jag på sida 65 nu. :) Men jag kan nog lova att den informationen inte kommer vara korrekt så lång tid framöver, hihi. Det mesta jag har gjort denna helg är faktiskt att läsa, och jobba lite på min redovisning. Fortfarande. Haha.
   När jag går igenom allt för mig själv tar det ungefär sju minuter, vilket är ganska lagom. Men jag har aldrig lyckats med allt utan att fastna på något ord som jag inte kan komma på vad det heter på engelska! Det är så jobbigt när man kan engelska, men inte kan enstaka ord som gör det så svårt att uttrycka sig! Jag ser fram emot språkresan på Malta i sommar. Men jag kan inte sluta tänka på  en sak. Tänk. Om. Jag. Missar. Dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback