Fyra dagar i Rom!

Nu har pappa och jag bokat en resa till Rom på höstlovet! :) Vi ska vara borta mellan lördagen den 25:e (första dagen på lovet) och tisdagen den 28:e. Jag har aldrig varit i Rom så det ska bli väldigt spännande! Vårt hotell låg bara hundra meter från Colloseum (Ehm, haha, hur stavas det egentligen? Det där ser lite konstigt ut...)! Dock kommer vi bli tvugna att mellan- landa i Warsawa eftersom det inte gick några direktflyg. Och vi ska åka med nåt polskt flyg- bolag, haha. Vi får väl se hur det blir. :D Men det är ju så kort resa så, jag bryr mig inte direkt så mycket.
   Det var roligt när vi kollade på andra flygresor när man mellanlandade i Amsterdam. Då var man tvungen att vänta sju timmar på flygplatsen på natten för det inte gick några flyg där emellan! Haha. Tur att vi såg det, annars skulle det blivit lite galet, haha.



Inte så fin bild kanske, men så såg hotellet i alla fall ut. Det ser värsta dystert ut när det är skugga och allt, haha, men det är säkert bra. Aoo, hoppas bara det finns några datorer som man kan låna eller så... skulle inte klara mig utan Malin. Haha, det var skoj förut när hon kom in på msn! :D Made my week.
   Nu blir det nog inte mer för idag, haha, jag har redan skrivit fyra inlägg! :O Det är väldigt mycket för att vara mig. Jag ska nog kolla på något på TV och sedan duscha och lägga mig för att läsa Eclipse. Ha en bra kväll allihop! Vi ses imorrn, de flesta av er i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback