I will try to fix you.

Efter att ha klippt mig och klockan var tjugo i fyra trippade jag glatt till busshållsplatsen och kunde inte sluta tänka på vad som väntade mig där hemma! Jag hade kollat upp att bussen skulle gå hem vid 15.56 (eftersom varken mamma eller pappa var hemma och kunde hämta mig), vilket betydde att jag skulle få sitta på busshållsplatsen i ungefär en kvart innan bussen skulle komma.
   Precis innan jag skulle sätta mig ner på bänken åkte det förbi en bil och tutade och i bilen på passargerarsidan satt någon himla kille som stack ut huvudet och typ... jag vet inte vad han gjorde men jag tror det skulle föreställa en flirtning! :O Haha, det var helt knäppt! Han log och... jag vet inte vad, haha. Småskrattandes satte jag mig i alla fall på bänken för att vänta på bussen. Fem minuter för sent kom den i alla fall.



Denna gången klippte jag mitt hår ganska mycket mer än jag brukar, jag hade tröttnat på det långa och ostyriga rufset jag hade innan. Visst, det var fint, men jag är i alla fall nöjd med mitt lite kortare hår som jag har nu. :D Alltså, jag har inte klippt av allt eller något sådant! Haha, ve- rkligen inte, det är bara lite kortare. Ni som undrar kan få se imorgon i skolan eller så lägger jag in en bild imorgon. Just nu har jag det uppsatt i en hästsvans så då kanske det blir lite svårt att se, haha.
   Imorgon har vi orientering här i Enebybergsskogen (500 meter från mig om någon undrar). Det ska väl bli kul, men jag är jättenervös! Ebba och jag ska springa igen och det känns som att hon litar på mig, att jag ska fixa allt. Haha, jag känner mig inte direkt pressad, men jag vet inte om jag är så bra bara. Vi får väl hoppas på det bästa! Efter kan jag i alla fall lugnt gå hem till mig, vi slipper alla lektioner efter! :)
   Ha en bra kväll, det blir nog inte något mer idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback