iBellamy.

Igår var vi i Gamla Stan på middag som jag sa igår, innan vi var på middag, haha. Vi åt på någon restaurang som hette Pontius nånting... den låg i alla fall i Gamla Stan längs med vattnet. Det var skitcoolt där inne, de hade som stora koppartankar. Jag vet inte direkt vad de var till för, men coola var de i alla fall!
   Det enda som var tråkigt var när mamma, pappa och Joakim bara pratade om tråkiga saker, hehe. De pratade typ om Väst- och Östtyskland, andra världskriget, skatter, vägar, försäk- ringar till bilar (eftersom Joakim troligtvis ska köpa pappas gamla bil, SAAB:en) och massa annat tråkigt. Och sedan när vi skulle betala, och jag läste notan, så kändes det nästan sorgligt. För de pengarna skulle jag kunnat köpa en asbra elgitarr ju! Haha, det är det enda jag tänker på nu känns det som...
  
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om just nu... Jag glömde att ta med kameran igår så det blev inte direkt några bilder. Eller, pappa har ju en skitbra kamera på sin mobil, men jag orkar inte hålla på att ladda över bilder från den och så, det är mycket lättare om man har en egen kamera. :D Haha. Det där lät lite som en skrytning (om det finns ett ord som heter det?), men jag menade inte så! :)
   Usch, jag vill inte vara en människa som skryter...
   Fast jag vet inte direkt om jag har något att skryta om så, haha.


Jag nöjer mig
med att skryta åt denna underbara människa! HAN ÄR BÄST PÅ ALLT! Haha, den här bilden är cool tycker jag. Eftersom jag gillar både iTunes och Matthew så passar den ju bra, eller hur? Hihi. iBellamy in my heart.
   Det blir nog mer senare, om jag har något att berätta om. Snart ska jag ta och trippa till brevlådan med mitt brev till Malin. Det får nog bli iPoden som får hänga med, även om det bara tar fem minuter att gå dit, haha. Jag hinner nog lyssna på en eller två låtar i alla fall. :) Ha det bra till vi hörs igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback