Jenny was a friend of mine.

Nu har jag precis kommit hem från Mimmi, eller, ett tag sedan. Vi träffades vid Östermalms- torg ungefär vid tre, och sedan åkte vi hem till henne. :) Det var så kallt ute när vi väntade på bussen att andedräkten blev alldeles vit! Och då menar jag inte lite vit, utan helt... VIT! Haha. Sedan åt vi i alla fall hönekaka med skinka och ost, chokladbollar med lite jordnötssmör i(det var något recept Mimmi hade hittat eller nåt) och drack te i Mimmis gigantiska koppar, hihi. Det var mumsigt!
   Vi zappade runt ett tag men sedan stannade vi i alla fall på Top Model, hehe. Men det var inte lika kul när man redan visste vilka som vann... eftersom att det är gamla avsnitt. Okej, jag tittar inte på Top Model, men just denna säsongen (stavar man det med ä? :O) hade jag faktiskt sett vem som vann. En sak som störde mig var att en av tjejerna kände jag igen hemskt mycket, jag är nästan säker på att det är hon från Mascarareklamen (vet inte vad märket heter) men jag vet inte! Haha, jag sa det hela tiden...

Sedan vid halv sex var vi tvugna att gå för att Mimmi skulle spela gitarr så... vi åkte tunnelbana till Mörby i alla fall. Sedan tog jag bussen hem. :) Men det småregnade när jag väntade på bussen så jag blev alldeles klibbig känns det som! (Det var redan fullt med folk under taket). Bara lite sådär jobbigt småblöt. Hellre är jag sjöblöt! Haha, så jag lyssnade i alla fall på, haha, gissa vad? Maggie's Farm, hihi. Jag vet inte varför men jag tröttnar inte på den låten, även om det är nästan samma hela tiden! Sedan var jag tvungen att lyssna på Map Of The Problematique HAARP så klart, haha.
   På bussen satt jag på en sån där stol som är... ni vet, mittemot "motorn" precis i början av bussen. Så man sitter jättelångt ner och i sidled. Jag kände mig jätteliten! Haha, jag brukar aldrig sitta där själv annars... Men det var fullt på nästan alla platser så.



Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha för bild idag så, det fick bli en på mig! Jag vet att... den är väldigt "suddig"  (plus att jag ser sur ut igen!) men det var bara för att det var ganska mörkt inne och om man då har blixt så blir den typ, suddig. Och så ser man lite smuts som är på linsen, haha. Och jag vet att mitt öga blev läskigt rött! Jag orkar bara inte ta bort det just nu... det gör man ju bara på viktiga bilder, tycker jag. :) Hehe.
   Nu så måste jag egentligen plugga massa franska och träna med CD:n eftersom man ska kunna uttala en hel text och kunna massa ord till imorgon och jag har inte ens tittat på det. Men; jag tar det lite senare, hehe. Jag har saknat en viss person så, jag måste få prata lite. :D Det blir kanske mer ikväll, vi får se. :) Kram! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

din klänning idag var jättesöt :) tänkte säga det men glömde (aa) du 6inlägg idag har jag skrivit :O känn dig efter xD haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback