Keane, ja eller nej?

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra... Har precis tränat på franskaläxan till imorgon men, den är ganska lätt, så det räcker nog med en gång. Och jag har precis kollat på lite kommande konserter och insett att... jag kommer inte kunna se Franz Ferdinand! :( Eller, jag kan ju men, I'm not twenty years old yet... Eller det kanske var 18, det spelar ju egentligen igen roll.
   Sedan såg jag att Keane kommer till annexet dagen efter Simple Plan! Haha, jag vet inte om jag har råd att se dem med och om jag verkligen vill det... de kommer ju alltid igen om jag skulle vilja se dem i framtiden. Får man ju hoppas på... haha. För de är ju inte direkt mina favoriter, men de är bra! Helt klart.


Jävla åldersgräns... :'(

Jag känner mig lite stolt över mig själv eftersom jag faktiskt redan har sprungit i spåret en gång idag! Jag sprang själv, hehe, men det är mycket bättre för då kan man lyssna på iPoden och då orkar man mycket mer. Och, om någon nu vill veta, så sprang jag åt fel håll (eller, ja "fel" håll) men det var mycket lättare tycker jag! Okej, inte mycket men lite faktiskt, då slapp man den hemska uppförsbacken i slutet.
   Föresten så har jag bestämt mig för att köpa ett nytt fodral till min iPod (på tal om iPoden). Haha, jag vet att min är "gammal" i mångas ögon, men jag tycker den är helt okej. Egentligen är den ju much nicer utan skyddet, men annars bilr den så... repig.Fast igår när Malin visade de nya iPodarna (haha) så blev jag så hemskt suktad! De är ju sjuukt fina! Och inte så hemskt dyra!
http://www.apple.com/se/ipodnano/ Jag tycker den gula är finast, men alla är ju jättefina!

Jag hade faktiskt också tänkt köpa en ny mobil ganska snart, på grund av att min gamla håller på att gå sönder, haha. Jag är inte säker på vilken jag vill ha men jag vet en som jag gillar lite extra, hihi. Jag blev lite chockad igår när jag sa till mamma och pappa att jag visste en mobil jag nog ville ha, för mamma bara "men då köper vi den då!!!". Haha, jag trodde inte hon skulle vara så... hyper, haha.
   Det blir mer snart!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hmm både sofia och teresia borde få betalt av apple för reklam av deras ipod's xD hahha

Postat av: Mimmi

Tjenare! Men God! Vart hittar du alla konserter? Haha, det känns som att du hittar någon ny varje dag! xD Du har börjat lyssna på ganska mycket ny musik eller hur? Eller alltså, inte ny - den gjordes för inte så länge sedan - utan ny - du har inte lyssnat på de artisterna än.... xD Är det något bra då? Värt att lyssna på? Jag har bara hört en låt av Franz Ferdinand och två av The Killers, men alla tre låtar är skitbra!

2008-09-15 @ 15:14:35
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback