Konfaåterträff, indescribable. <3

Ojoj, då har man precis kommit hem från konfaåterträffen då. Ledsen att jag inte har skrivit något tidigare idag men jag har verkligen inte haft tid! Jag kom hem lite efter fyra och då trodde jag att pappa och jag skulle åka in till stan för att kolla på elgitarren men nähä, då är han fortfarande på jobbet och kommer inte hem förrän halv sex! Så elgitarren får vi åka och kolla på imorgon istället... jag längtar!
   Så, i alla fall, efter det slängde jag i mig fem (ja, fem!) mackor som middag. Eftersom vi skulle vara i kyrkan sju och jag behövde åka fem i halv sju så skulle det inte finnas så mycket tid för middag... hehe.

Jag kan berätta att det var jätteroligt i kyrkan! Först hade vi mässa (på något konstigt sätt tycker jag oblaten man får smakar hemskt gott!) och sedan fick man tända ett ljus om man ville (jag tände mitt för morfar...). Sedan var det lite fika, saft och bulle, hihi, och efter det var det dags för alla konfagrupper att samlas ensamma. Alltså, innan var vi alla konfagrupper till- sammans, och det är kanske hundra pers.
   Vår grupp skulle stanna i kyrkan, så vi samlade oss i en ring. Vi pratade lite om våra bästa minnen (jag valde sista kvällen när vi hade andakt för ledarna och alla konfirmander stod i två led längs gången i kyrkan och höll ett ljus och sjöng One Of Us) och sedan fick vi kolla på gamla bilder! Haha, det var massa hemska bilder på mig, men det var det på alla så det gjorde inget, hihi. Det var bara skoj.

Nu ska jag snart sova, eftersom vi börjar vid åtta imorgon med idrott (jaaa! ;) NOT). Jag måste bara nämna att idag gjorde Carro en skitcool fläta på mig (jag har den fortfarande kvar men den är inte lika fin längre, hehe), den är inbakad och så går den liksom från ena sidan till den andra, det är coolt i all fall!
   Ha det så bra allihop! :) <3

Kommentarer
Postat av: Carro

aah jag är skillad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback