Look at the stars, look how they shine for you.

Nu har jag precis ätit middag och är klar med att ladda upp några av mina filmer från kon- serten! Jag filmade kanske... elva stycken eller så, men jag laddade bara upp sju. Ehm, bara och bara... haha. Jag kan lova er att kvalitén på filmerna är tio gånger bättre när man ser dem på min dator än när man har laddat upp dem på YouTube! Kvalitén blir sjukt mycket sämre efter att man har laddat upp dem... tyvärr.
   För er som vill veta laddade jag upp dessa låtar:

Fix You
The Scientist
Violet Hill
In My Place
Lovers In Japan
The Hardest Part + Viva La Vida + Lost
Death And All His Friends

Jag ska lägga ut några av dem här under så att ni kan kolla på dem (som jag antar att ni redan har märkt, haha) sedan  är det bara att klicka på "More videos by Cheemicalmonster", eller vad det nu heter, om ni vill se resten. Jag rekomenderar dem starkt! Även om de kan verka lite dåliga vad gällande ljud och bild och så...
   Jag måste bara säga att, även om det här är en film, så kan man inte få in känslan av att vara där! Åh, fatta bara hur det kändes att stå där bland tusentals människor och bara sjunga (ehm, ja, haha, försök att inte tänka på min hemska röst om man hör den... det är inte så lätt att sjunga fint när man ska sjunga så starkt man kan...)!



Fix You, jag säger bara: Kärlek. <3



The Scientist framförd mitt i publiken, dock längre bak än där jag satt.



Inledning på konserten och Violet Hill.

Åh, innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara berätta så många kommentarer jag har fått bara för att jag har på mig turnétröjan jag köpte igår! (240 kr) Jag vet inte exakt hur många, men i alla fall Ida, Krosse, Hanna L, Emelie, Ylva och Rebecka  (och så klart de som redan visste att jag skulle gå) har frågat "Var du på COLDPLAY?!" med en avundsjuk min. Haha, och då har jag svarat stolt som en fotbollsmorsa (tack Malin för det uttrycket, haha, det ska jag använda xD) "Ja, det var jag!".
   Jag är så jävla stolt. :)
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3337307.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/live/article327583.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback