Matt i hatt!

Då var jag tillbaka från middagen då. Trots att vi knappt hade några av ingridienserna man behöver (bland annat krossade tomater) så blev det riktigt bra faktiskt! Kom precis på att jag glömde fylla i "hälsoschemat", eller vad det nu kallades, vad jag åt för något men det får jag göra lite senare, hehe. För er som inte vet vad det är så är det ett papper vi har fått på gympan där man ska fylla i exakt vad man har ätit under dagen, när, vad man har utfört för motion, hur länge, hur länge man har suttit vid datorn/framför TV:n och hur länge man har sovit under natten. Haha, jag tycker faktiskt det är ganska kul, med tanke på att jag tror jag är ganska så hälsosam. Inte jätte kanske, men ganska i alla fall!
   Jag måste bara nämna en sida som jag precis har blivit medlem på, ingen mindre än www.lastfm.se! Jag vet inte om det där blev en länk eller inte men det beror på FireFox, jag vet inte varför men det vägrar att lägga in koder och länkar! Men annars är det superbra i alla fall, bätrre än Internet Explorer, om jag får säga vad jag tycker.

I alla fall så är lastfm verkligen jättebra tycker jag! Haha, jag som har vetat att Malin har vart medlem där jättelänge och så har jag själv inte varit det. Jag är lite skum... hehe. Men det är, för er som inte vet, en sida där man kan se hur mycket man har lyssnat på olika artister och där man kan hitta och lyssna på nya artister och, ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men, det är en jättebra sida i alla fall!
   Om man sitter och lyssnar på iTunes så regristrerar sidan det så man kan se hur mycket man har lyssnat och så. Det är väldigt kul, haha. Men, eftersom jag precis har bytt hela mitt iTunesbibliotek så är det vääldigt låga siffror, haha. Innan hade jag lyssnat på Muse kanske 2000 gånger, och nu är det bara 200, hehe. Men aja, vem bryr sig?


Haha, jag kände bara för att lägga in den här bilden, den är bara för skön! Matthew som spelar Feeling Good med en, okej, jag vet inte vad de kallas för exakt, men en hatt är det i alla fall! Det skulle vara en speciell syn om man nu fick se det någon gång i sitt liv, hihi.
   Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på lastfm och lyssna på härlig musik. :) Jag tror jag ska kika om jag hittar något skoj på TV ikväll, men dock får jag ju inte kolla för länge eftersom då måste jag ju skriva in det i mitt hälsoschema! ;) Haha, nej, jag ska göra precis som jag brukar göra, vad annars ska man ha schemat till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback