Sommarlovstider...

Haha, jag bara kände för att lägga in den här bilden från juni när vi var på tunnelbanan på väg mot Gröna Lund dagen vi slutade skolan! Fatta vad lycklig man var då! Haha. Det som jag tycker är lite skoj är att, för oss som bor norr om stan är ju tunnelbanan nästan alltid TUN- NELbana (alltså under jord), och så lyckades vi ta den här bilden när vi var på bron mellan Bergshamra och Danderyds Sjukhus! (Jag tror det är där bron är i alla fall...).
   För er som inte vet vad vi heter så är det i alla fall:
   Johanna (längst upp till vänster), Carro, jag, Klara, Elin (längst upp) och Flisan! Hahaha, sen ser man Göstas ena sko (svart Converse) längst ner till höger. Det var glada tider det... hehe, men jag är glad nu med. Jag får ju träffa alla varje dag. :) Men... det finns ju grejer som är mindre positiva, som sagt, haha. Och nu måste jag verkligen börja med den jävla span- skaläxan (visserligen skulle man bara stryka under ord man inte kunde, men ändå!). Det blir mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa! Det var när man lugg fortfarande var snygg...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback