Spanien, tyvärr. "/

Idag har varit en hemskt lång dag! Jag kom inte innanför dörren förrän tio i sex, och då var det nästan tio timmar sedan jag hade gått hemifrån. Men det berodde på att, idag är min längsta dag, och sedan åkte Carro och jag till Täby C för att få våra praolappar ifyllda. Och idag hade jag ju inte sovmorgon heller... hehe, till 11.15 som jag hade förra veckan. Men det var faksitkt otroligt skönt på syslöjden, när jag bara klippte ut tygbitar till min klänning och lyssnade på iPoden helatiden. Dock kom Pontus och snodde den... -.- haha, men jag fick i alla fall tillbaka den sen.
   Dock har jag idag kommit på en sak, en tråkig sak, mycket. Suck... ni minns att jag sa att jag skulle gå på Twlightbion förut? Om jag inte har sagt det, så ska jag i alla fall det. Och den kommer ut den 21 november. Gissa var jag är då?! I SPANIEN! (15 till 25 november) FUCK! Hehe... Men aoo, jag ville verkligen gå på den just den dagen... :'( Jag känner mig taskig mot Malin eftersom vi måste skjuta upp det en vecka. Fast jag ser fortfarande lika mycket fram emot det. :D Så klart!
   Sedan kommer jag också missa Franz Ferdinand... fanfanfanfanfanfan. Suck... vi åker sam- ma dag. Men vi åker klockan FYRA på morgonen, Darío och hans idéer... haha. Allt jag kommer tänka på den kvällen är vad jag kunde ha gjort just då.



Idag hade jag i alla fall detta superfina halsband på mig! Det var roligt när Gösta sa att det var fint, eller, just det var inte roligt, men när jag sedan sa att det var äkta, så blev han helt hyper! Ha bara: Vaa?! Är det? Och jag skojade faktiskt inte, det är min farmors gamla halsband, och det är faktiskt äkta. Jag tycker det är hemskt fint. :)
   Imorgon har vi engelskaprov och jag har tränat... tja, ska jag vara ärlig så kanske, tjugo minuter? Jag tror det kommer gå bra, men jag behöver bara träna liite till. Sedan blir det nog sängen men kanske inte någon New Moon idag... jag är så hemskt trött att det inte finns... Lite musik hinner jag nog med i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tänkte säga att halsbandet var jättefint, men glömde (aa)

Postat av: gösta bergamn

JAG VAR FÖRST att säga det, tack Teresia att du berättade att jag blev hyper av ett gammalt halsband =D Men saken är ju att jag blir nog hyper av allt gammalt obs då bara möbler och saker inte människor =D

2008-09-17 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback