Sunday evening.



Haha, det här blev ju verkligen världens mest lyckade kväll... Det visade sig att vi inte har TV6 så, det blev ju inte så mycket av det. Vi brukade ha det, när jag hade en boxer i mitt rum, men nu har vi ju bara Canal Digital så... haha, jag säger bara suck. Men jag är ganska nöjd med att bara ha suttit här med, hihi. Det har varit en rolig kväll, precis som alla andra mina sön- dagskvällar, haha. Det mesta jag gör är att; sitta här och lyssna på iTunes. Just nu är det HAARP i högtalarna men tidigare ikväll har det varit en hel del med The Killers och Franz Ferdinand. :) Och Absolution!
   Imorgon börjar jag tidigt... eller inte så tidigt egentligen, haha, men i måndags började jag ju kvart över elva! Jag längtar tills om två veckor när jag gör det igen! Ja, och sedan så ska ju Carro och jag åka till Hemköp igen för att lämna våra praolappar till Bosse, eller Bossen, som vi kallar honom. Haha, det är så komiskt att chefen (eller bossen som vi ju säger) ska heta just Bosse!
   Snart ska jag sova, eller, det jag egentligen ska göra är att läsa New Moon och lyssna på iPoden, men jag brukar kalla det sova. Haha, sömn blir det väl kanske... sex timmar eller så. Ha det så bra allihopa! Vi hörs mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback