Maggies Farm.

Då har pappa och jag varit i Täby Centrum och kollat lite på elgitarrer, vad de kostar som nya och så. Vi hittade en svart med vitt plektrumskydd, som man dessutom fick med en liten (mycket liten, haha) förstärkare till som kostade 1395 kr, alltså, för både gitarren och för- stärkaren, haha. Men jag ville inte köpa den för hon som har den röda gitarren har inte svarat än! Åh... jag vill verkligen ha den röda (jag tycker den är snäppet finare än den svarta) men jag vet inte om hon kommer svara... Annars får jag väl ta den svarta.
   Jag har letat efter en bra bild men det finns bara jättesmå bilder på Musikpunktens hemsida! Men alltså, den ser likadan ut som den röda (ett antal inlägg längre ner) fast att den är svart och inte har någon svajarm (den där pinnen som sitter ungefär där strängarna slutar/börjar).

I alla fall, snart måste jag gå och duscha för vi ska ju, som jag sa, på middag ikväll och mitt hår är alldeles smutsigt efter igår! Haha. Man blir faktiskt väldigt varm av att flumma och hålla på! Det kanske är bra träning, vem vet? ;)
   Nej, nu måste jag verkligen gå, vi ska gå till bussen tio i sex och jag har inte ens börjat!

PS Lyssna på Maggies Farm av Rage Against The Machine, den är asbra! Haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback