Coldplay om 11 dagar!

Idag är det lördag och igår var det fredag. Haha, visst är jag smart? ;) Innan jag börjar berätta om idag ska jag visa lite bilder från igår, hehe. Bara så ni vet lyssnar jag på Stockholm Syndrome-riffet nu! <3 I love. I alla fall, hehe, här är några av alla de nästan hundra bilder som jag tog igår. Sen så har Elin och jag lovat varandra att skicka varandras bilder också, så det kommer bli ännu fler sen kanske! Haha.
   Jag måste bara få påpeka LIKHETEN mellan Carro och Charlo som vi läste om på engelskan! Haha, ni vet, "My Eyes Adored You"? Ja, det var i alla fall en text vi läste på engel- skan. Det enda som saknas nu är cigaretten i handen! xD :)


         

         
Haha, ja jag vet inte om bilderna behöver så mycket förklaringar. ;) Jag tycker i alla fall de är ganska roliga. Min favorit är nog tandställningsgänget, haha. Snart kanske det till och med blir flera! Woho! Som tur är så har man väl i alla fall livslångt medlemsskap även om man har tagit bort sin tandställning? Haha, för jag ska nog inte ha min mer än ett halvår till eller så. Om exakt tio dagar så har jag faktiskt haft min i precis ett och ett halft år! Det är ganska mycket det... :S
   Och sedn när vi såg på film (50 First Dates och Brokeback Mountain) så fick jag två in- bakade fiskbensflätor av Carro! Mycket fina, de har till och med hållit sig ganska bra under natten också! Men, jag ska nog jogga idag och sen duscha så... då måste jag ju ta ut dem. Vi ska ju på middag ikväll, jag och resten av the family. :) Jag vet inte riktigt vart men någonstans i stan var det i alla fall. Har ni tänkt på att jag säger "i alla fall" väldigt ofta?!
   Om det inte blir för sent så kommer jag nog kanske skriva ett litet inlägg efter och sedan blir det kanske ett till idag! :) Ha det så megabra så länge, jag älskar er!  

Kommentarer
Postat av: Elin

Får jag bara på peka att jag ser vääääldigt smart ut på den bilden med mig i Klara? Och jag diggar oxå tandställningsbilden väldigt mycket ;)

Hihi, du får mina bilder så snart som möjligt :D

Postat av: Carro

hahah jag ska ju lätt bli modell, fast kille då asså ;) hah. snycka poser/miner jag gör tycker jag asså. ska lägga upp mina bilder på bdb sen (:

ni tandställningsnördar är självklart skitheta btw ;)

2008-09-06 @ 22:41:45
URL: http://caarrroo.blogg.se/
Postat av: gösta bergamn

Vilken fina bilder TERESIA jag blev verkligen snygg på alla ( det var ironi ) =D

2008-09-07 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback