Coldplay imorgon i Globen!

Idag har det varit min favoritdag i skolan. Fyra lektioner, tjugo i tio till halv tre, kan det bli bättre?! Haha, jag vet faktiskt inte. Provet idag gick bra för mig, tycker jag. Det var inte så svårt, eftersom jag för det mesta till och med tänker på engelska nu! Haha, jag skojar inte. Det är väldigt roligt att tänka med brittiskt uttal, för jag är inte så bra på att prata brittiska. Eller jo, jag är det när jag är hemma och ensam, för då är det ju ingen som hör. Men när man ska prata inför klassen så skulle alla bara skratta, haha!
   Idag så hade jag tänkt lägga in denna finfina bild! Det är omslaget till Muse's tredje skiva Absolution! Jag vet inte varför men alltid när jag ser den så tänker jag tänk att vara killen på bilden! Haha, annars tänker jag väl mest på att den är så hemskt cool. :)



Men nu måste jag ju berätta vad jag ska göra imorgon!!! Okej, jag tror nog att alla vet, men jag måste bara säga ändå. JAG SKA SE COLDPLAY I GLOBEN! WOOAAH! Shit, jag kan inte fatta att om ett dygn så är jag på väg dit in med min kusin och vi ska verkligen gå in där och se dem spela och allt! Haha.
   Ikväll ska jag på sån här... gymnasieinformation i skolan, suuck. Det är klart det är bra att gå och allt men, varför i helvete måste de lägga den på kvällen?! Det är klart ingen går dit frivilligt då ju... de måste ha något fel i huvudet. xD Haha. Jo, jag glömde säga det innan, imorgon kommer det nog inte bli någon blogg alls faktiskt. Vi slutar halv fem så då ska jag bara fort hem och lämna av väskan och så och sedan åka in till stan. Ni får lova att tänka på mig imo- rgon kväll! :D Klockan halv åtta börjar det, eller ja... då är det ju förband sedan dröjer det ju ett tag innan det kommer igång och så... Det har man ju erfarenhet om, haha.
   Synd bara att man börjar tio över åtta dagen efter sen också... Men i alla fall, ha det så bra allihop! Jag ska tänka lite extra på Malin som åker till Liverpool imorgon, om ni undrar. :D

Kommentarer
Postat av: S'

Asså fan jag blir typ deprimerad. Jag missar dom! Aah, jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det! (haha vad töntigt det där lät) AH att biljetterna tog slut så snabbt och att jag typ inte har några pengar att köpa dom i andra hand.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback