Vi dog inte idag! ;)

Ja, som ni kanske har märkt så har det inte blivit så mycket blogg idag. Tja, jag vet väl inte om jag har någon konkret anledning till det men, det har bara inte blivit av helt enkelt. När jag kom hem vid lite innan fem var det första jag märkte att msn inte funkade (det var så för alla, ja) så, då kändes det inte så aktuellt att vara inne på datorn. Haha, det är klart att det finns en massa annat skoj att göra på datorn men, om jag ändå inte kan prata med någon undertiden så, kan jag ju lika gärna göra något annat, tycker jag.
   Haha, förlåt för den där väldigt konstiga förklaringen men, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. I alla fall, så har jag gjort klart matteläxan, vilken var väldigt lätt, hehe. Men jag skrev världens längsta uträkningar för att Kristoffer (inofficiellt kallad Kroffe) ska tycka jag är duktig, haha. Sedan var det in på msn, eftersom det hade börjat funka, och sedan middag.

Nu har jag precis kikat lite på Idol, men jag missade lite. Haha, i ena reklamen tänkte jag att jag ville ha något att äta  men eftersom vi knappt har något hemma just nu, varken bröd, fil eller yoghurt, så tog jag iPoden istället! Så jag satt och lyssnade på lite musik i TV-rummet och så vips hade jag glömt bort tiden. Men jag missade inte direkt något viktigt, tror jag. Jag tycker bara det var tre personer som var riktigt duktiga, resten sög. Hahaha, förlåt mig men, ärligt talat.
   Idag har det också varit massa prat om den där partikelacceleratorn i Cern (jag minns inte om det ska vara Cern eller Zern) och sedan när jag kom hem och startade upp FireFox, gissa vad jag fick se?! Haha, jag har ju Google.com som startsida, så då hade de en bild med "Google" och sedan något som skulle likna partikelacceleratorn, hahaha. Såhär såg den ut.



Jag hinner faktiskt inte skriva så mycket mer nu eftersom jag måste sova... jag hatar att lägga mig tidigt men aoo, jag måste! Vi börjar så himla tidigt imorrn. Eller, haha, egentligen är det inte så tidigt (8.10) men nu när man har vant sig vid att gå upp vid nio eller så varje dag så känns det hemskt att behöva gå upp innan sju... :( Och att lämna msn så himla tidigt! Jag gråter på insidan... :'( Älskar er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback