Don't waste your time.

Kom hem för lite mindre än en timme sen och nu sitter jag här med en mage som kurrar som jag vet inte vad för jag har inte ätit någonting sedan klockan tolv! Eller visst, jag tog en liten skruttig banan vid tre innan religionen men, det räknas knappt ur min synpunkt, haha. Den var så liten och jag blev inte ens mätt. Men det roliga var att när Emelie kom och satte sig två bänkar bredvid mig (kanske fem minuter efter att jag ätit upp bananen) så kunde hon fortfarande känna banandoften från mig! Haha, "är det någon som har ätit banan här?". Det kanske är nyaste modet, bananparfym! ;)
   Nej, jag ska nog hålla mig till min vaniljparfym, hehe, "KAKA!", som Felle alltid kallar mig. Jag antar att det är en positiv benämning? Haha! Men det tror jag nog. :) Nästan varenda dag ber hon mig ta med den till skolan för att hon vill låna, och varje dag så glömmer jag bort det! Det är lite skumt...

Om bara några minuter måste jag börja på middagen, så jag hinner inte skriva så mega- mycket just nu. Och jag vet att det blir lite sent och så men, jag kommer ju inte hem tidigare! Ni får ringa och klaga på skolan som skriver så sena scheman om ni vill ha lite tidigare inlägg, haha.
   Jag ska i alla fall laga spaghetti och köttfärssås, som jag aldrig har gjort förut, men det kan ju inte vara så svårt. Eller hur? Det är ju bara lite köttfärs och krossade tomater och sen lite av det man hittar i skåpen som verkar bra... Haha, så brukar jag göra när jag lagar mat i alla fall. Och det brukar ju sluta i något bra, oftast. Hehe.


Jag kände bara för att ta en bild på min fina klocka! Och vad är då inte bättre än attt foto- grafera den ovanpå vår käära flygel (som jag behandlar som mitt barn)! Den är inte ny eller så, utan den kommer faktiskt ifrån morfar, alltså, de grejerna som han lämnade efter sig. Jag fick den här klockan och en till, men den var lite riktigt lika fin som den här, tycker jag. Den var lite smutsig och så...
   Nu måste jag verkligen börja med maten, annars kommer jag dö av hunger! Och det vill ni väl inte va? ;) Men jag ska i alla fall skriva mer ikväll, så klart! Eftersom jag börjar så sent imorgon så blir det nog ett eller flera kvällsinlägg ikväll. Ha det super tills jag kommer tillbaka! (Förhoppningsvis inte så hungrig!).

Kommentarer
Postat av: Sofia

underbar klocka, bli avis till tusen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback