Hål i väggen, haha.

Nu är jag här igen och jag har fortfarande lika lite att berätta... haha. I alla fall så när jag nämnde Franz Ferdinand till Malin så skulle hon kolla upp om man inte kunde gå ändå, fast med förälder. Jag skulle inte vilja ta med någon av mina föräldrar men... haha, det kanske blir nåt. :) Hoppas, hoppas, hoppas.
   Snart är middagen klar och jag tror det blir revbensspjäll. Det är gott men det känns lite brutalt... att äta från någons revben liksom... :S I alla fall, idag har jag laddat ner lite musik, eller snarare sorterat i iTunes. Så nu har jag lagt in de flesta låtar i deras rätta album, lite lättare att ha det så tycker jag. På tal om album så tänkte jag faktiskt lägga in lite omslag till album av The Killers. Jag vet inte riktigt varför men jag tycker bara de är så hemskt fina! Fast då ska vi ju inte tala om Muse's. :D De har så cool stil. :)



Jag kom på att jag nog bara får plats med en eller två bilder i varje inlägg... annars blir det lite långt, haha. Men det här är i alla fall Hot Fuss, som ni ser. :) Det finns en Limited Edition med men den bilden kommer lite senare, haha. Det här är inte mitt favoritomslag, men det är sjukt fint!  
   Måste bara påpeka att ikväll, vid åtta, ska jag se på Hål i Väggen på TV6! Haha, när jag var hos Mimmi kom den reklamen (jag hade inte sett den innan då) och det verkar så kul! Haha, men otroligt meningslöst också... Självklart är det en holländsk idé. xD Som alla såna där program.
   Fler bilder lite senare idag tror jag. :) Annars imorrn.   

Kommentarer
Postat av: gösta bergamn

Teresia jag tror att de är en japansk ide de där med hål i vägen såg de på japansk tv för att halvår sen men Japan kanske snodde den från holländarna xD

2008-09-17 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback