You set my soul alight.

Så har man avklarat den första dagen på denna vecka, vecka trettiosju. Men, haha, jag måste nog säga att denna måndagen kändes som en enda lång rast! Ärligt talat, det kändes som att vi inte gjorde någonting! Jag började med svenska kvart över elva, eftersom jag hade ledigt från syslöjden! Där gjorde vi inte mycket mer än att fylla i ett papper med olika krucifix, eller vad det nu kallas. Ni vet, korta delar som startar vissa ord, som t.ex -bi, -ex, -im, -super och så vidare. Ja, det var inte så svårt i alla fall, hehe.
   Sedan var det en timme och tio minuters rast! Och eftersom jag ätit frukost bara typ två timmar innan det så var jag inte sådär jättehungrig... hehe, men det var fisk, så jag missade inte direkt så mycket. Och på rasten kollade jag och Carro på HAARP på YouTube! <3 Jag kopplade in mina hörlurar/snäckor till datorn bara, så funkade det utmärkt! Jag visade även att Muse spelar Maggie's Farm av Rage Against The Machine i slutet på Map Of The Problem- atique (vet inte riktigt om det ska vara stora bokstäver på "Of" och "The"?).

Efter rasten då Carro även hade gjort två vanliga flätor på mig (som sitter kvar) var det span- skalektion. Haha, men Darío kom som vanligt tjugo minuter sent, så den lektionen blev bara 25 minuter lång, hehehe. :) Vi översatte en del av den spanska texten till Mamma Mia, efter- som vi ska sjunga den för föräldrarna (tydligen? :O) för att få ihop pengar till Spanienresan. Eller så kanske det var för att vi skulle sjunga den för spanjorerna sen i Spanien... haha, jag minns inte.
   Efter det var det i alla fall matte då Carro och jag fortsatte att lyssna på musik, haha, men lite annat än HAARP med. Vi hade vääärldens längsta genomgång om medeltal och median och allt sånt där superenkelt (jag fattar inte VARFÖR vi ska gå igenom så sjukt enkla saker igen?!) men sedan fick vi i alla fall börja jobba. Och då var det bara 25 minuter kvar eller så, haha.
   Och till sist hade vi religion... men vi pratade om kaster i hinduismen hela lektionen så det var mest roligt, och inte så ansträngande, haha. Och sedan kom praotanten in på slutet och sa att vi måste lämna in praolappen nästa torsdag!!! Carro och jag ska kanske praoa ihop, så vi måste ta och hitta två platser snarast! :O


Haha, jag vet att jag är hemskt jättebarnslig som fortfarande läser Kalle Ankas pocketar, men jag är beroende! Vi har varenda nummer! (Det här är de senaste, fast man ser inte riktigt alla, det är fler till höger). Jag läser typ två om dagen, haha, inte riktigt kanske, men i alla fall på he- lgen. De är så lättlästa. :)
   Nu känner jag lökaromen (eller vad man nu kallar det, haha) ända ner hit och det svider i ögonen! Ärligt talat, det gör ONT! Men även pastadoften har spritt sig ner hit, så jag hoppas det blir något gott. :D Pasta är alltid gott, tycker jag.
   Innan jag slutar måste jag bara tipsa om en låt som gör mig hemskt glad! :D Den är verk- ligen jättehärlig tycker jag! Det är Spiralling med Keane. Lyssna på den vettja. :)   

I try my best to be just like I am, but everybody wants you to be just like them.


Kommentarer
Postat av: Carro

haha du och dina kalle anka xD

jaaaa, täby centrum är bra vi fr ringa runt massa imorron <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback