Vad tror ni jag lyssnar på? Haha.

Hehe, nu var det ganska länge sedan jag skrev något här faktiskt! Jag vet inte varför men igår orkade jag inte skriva något och både igår och idag har jag varit upptagen med att sortera i mitt iTunes! Haha, det kanske låter konstigt men jag blir verkligen galen om musiken inte är sorterad! Och jag som inte hade någon ordning alls innan, förstår inte hur jag stod ut, haha. Nu har jag i alla fall fixat allt, med bilder till varje album och alla låtarna (ehm, de flesta i alla fall... haha) i rätt album.
   Nyss så försökte jag installera Windows Live Messenger BETA också men... haha, det gick inte så bra. Första gången gick det inte att logga in och sedan när jag då skulle gå in på mitt förra msn så funkade inte det. Allt blev problem och det tog massa tid att lösa det. Haha, men nu har jag i alla fall fått tillbaka det till så jag hade det innan. Som tur är.



Just nu är det detta jag lyssnar på, hihi. Jag vet inte om alla ser men ni ser nog i alla fall vilken skiva det är. :) Och eftersom pappa har hållit på och borrat massor här nere i kylrummet så har jag mina snäckor på mig. Ja, alltså, nu borrar han ju inte längre men, jag behöll dem på ändå. :D Det blir ju mycket bättre öjud när man har dem på tycker jag, och så hör inte alla andra vad man lyssnar på, haha. Inte för att jag direkt bryr mig men...
   Ikväll ska jag i alla fall se på Snuten i Hollywood 3! Haha, jag har längtat efter  att få se den hela dagen. Okej, haha, inte riktigt kanske, men de filmerna är i alla fall väldigt bra! Som ni kanske minns, eller inte haha, så såg jag tvåan förra veckan. Dock missade jag ettan förrförra veckan... jag visste inte att de gick då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback