Why do I keep counting?

Då har man precis kommit hem från gymnasieinfot som, enligt mig, inte gav så mycket. Haha, ärligt talat, vi såg på en alldeles flummig film om alla 17 inriktningar som tog en halvtimme. Sedan snackade Ulla (hon som hjälper oss med gymnasieval och sånt, hon är typ 65 år) om massa information som hon sa att "vi ändå skulle få mer detaljerad senare". Vafan, varför måste hon säga den nu då?! *lite arg* Suck.
   Aja, nu är jag hemma i alla fall! Så jag är glad över det. Har saknat, ja, mitt vanliga liv vid datorn. Haha, jag kan vara borta en timme och ändå längta som om jag hade vart borta en vecka. Undrar vad det beror på... ;) När man kom innanför dörren hörde man att pappa satt vid TV:n och kollade på Idol (orkar seriöst inte kolla på det nu), eftersom TV-rummet ligger precis vid hallen. Det första han sa var att Ingela hade ringt och sa att några bilder från mode- visningen i torsdags låg ute på Bukowski's hemsida! Så nu har jag tittat och, ja, där finns de! Gå in på
http://www.bukowskis.se/svenska/ och tryck sedan på NOTISER: en kväll i modets tecken. Där finns det, i alla fall två bilder på mig!



Egentligen hade jag tänkt att bara lägga in en spelare med denna låten men, eftersom att jag inte direkt har tid till det nu så lägger jag in en film från YouTube istället. Jag vet att jag lägger in så himla mycket med The Killers nu men jag älskar verkligen den här låten! Den är så sjukt vacker! Åh, jag älskar varje del av den.
   Nu måste jag verkligen plugga lite franska till imorgon och återvända till mitt eviga (och underbara) liv vid msn! Jag älskar er! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback