Don't grow up too fast and don't embrace the past.

Klockan är bara tre och det känns redan som att jag har fått en hel del uträttat idag. Men det beror troligtvis på att det är helgdag och då är det ju ingen som jobbar, och då är man inte lika ensam! Jag började dagen (klockan tolv, hehe) men att äta en sill-lunch med potatis! Det var smaskens. Jag undrar egentligen varför vi svenskar alltid ska äta sill på alla högtider... jul, påsk & midsommar. Får vi aldrig nog av det?

Sedan efter det beställde jag en bio till i kväll. Jag, mamma & pappa ska åka och se Slumdog Millionaire på Sergel klockan tjugo över nio. Jag vet... jag har inte hunnit läsa ut den än. Jag är bara på sida hundra av tre hundra sidor! Men efter jag har skrivit klart det här ska jag lägga mig i solstolen (som vi för övrigt har burit upp nu) och läsa så långt jag hinner, och orkar.
   Efter det begravde pappa och jag Tiger...  Nu har det blivit som en liten kyrkogård på trädgården. Lurvis -05, Boris -08 och Tiger -09. Jag måste fan gå och köpa blommor och plantera där snart. Jag älskar dem så jävla mycket fortfarande... glöm aldrig det!
   Och efter det så satte vi upp studsmattan! Woho! Pappa och jag hoppade lite och efter det bad jag honom ta lite bilder på mig där jag hoppar, haha! Jag blev lite inspirerad av bilderna från igår, hehe. ^^ Så jag lägger ut lite bilder här under, sedan gör jag ett till inlägg med lite fler bilder jag tagit idag.





Visst är jag så otroligt snygg? Speciellt den på mitten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback