"En sån där snobb som går runt med sås".

Oj oj oj, nu har det inte skrivits något på mer än en dag! Igår var Joakim, Emelie & Sebastian här vilket bidrog till att jag inte hann skriva någon blogg alls. De kom hit runt sex, innan dess skrev jag ju faktiskt lite, och sedan stannade de till runt midnatt. Sedan fastnade jag på msn, as usual.
   Vi körde spelet
Alias som de hade med sig och det var så kul! Vi satt och körde det hela kvällen nästan, förutom då vi åt middag. Joakim och jag var klart bäst på att få de andra att förstå vilka ord vi pratade om. Om ni inte har märkt det är "Alias" en länk där ni kan se vad spelet går ut på...



Bilden är tagen av Malin men den är från idag. Visst är den cool?! Det är ett slags... timglas, som jag har i mitt rum, fast med grönt slajm i. Men nu ska jag skriva lite om vad som har hänt idag, i ett nytt inlägg! Så det kommer mer alldeles strax bara.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, coolit timglas, eller va man nu kallar det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback