Please stop asking me to describe.

Idag har jag faktiskt jobbat lite! Igår och idag har jag tjänat ihop sammanlagt mer än 300 kronor. :) Nu har jag precis kommit tillbaka från middagen i alla fall. Och gissa vad jag lyssnade på när jag gjorde middagen? White Lies så klart! Säkert femtionde gången jag lyssnat på den skivan nu. Jag har faktiskt räknat ut att: Om man räknar på att jag har varit vaken ungefär 12 av dygnets timmar den senaste veckan, vilket nästan är sant, så har jag lyssnat på White Lies hälften av den tiden. (!)

När jag var nere hos mamma och hjälpte henne med pärmar och bokföring och sånt förut idag så märkte jag att boken Slumdog Millionaire låg på hennes skrivbord!
   "Var har du fått den här ifrån?"
   "Jag och Jenny fick var sin någonstans ifrån.. var det nu var".
   Haha, lite skumt. Så nu ska jag kanske ta och läsa den boken. Och om den är bra kan man ju passa på att se den på bio också! Fast... jag borde nog spara pengar egentligen. Jag ska i alla fall läsa den först, se om den är bra. Man har ju hört att den ska vara bra, eller är det bara jag?



Den är på svenska då, jag kanske inte sa det förut.


Kommentarer
Postat av: Sofia

asso det är den där fält markeringsgrejen du vet xD den som är som trollstaven fast typ inte markerar lika färgade områden utan bara typ områden xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback