I always hoped that I'd learn how to fly.

Mina senaste två timmar har spenderats framför pappas dator. Jag har fixat alla jäkla tackkort åt mamma, från deras 110-årsfest ni vet. Tack och lov att hon faktiskt gav mig lite pengar för det! Men tyvärr kan nog inte alla pengarna gå till stativet... jag måste faktiskt köpa lite andra grejer, bland annat strumpor, haha! Ärligt talat så har jag knappt några kvar, i alla fall inte utan hål.
   Mestadels av dagen har gått åt till att läsa, läsa och... läsa! Oj, vad jag var rolig nu... Men nu har jag mindre än fyrtio sidor kvar! Precis när jag var där det var som allra mest spännande kom mamma och gastade om att hon behövde hjälp. Så nu ska jag sätta mig i sängen och förhoppningsvis kunna läsa ut boken, utan att bli störd.




En gullig liten figur som sitter på min cykelnyckel. ^^ Jag kommer ihåg att jag gav henne ett namn en gång i tiden, men jag minns inte vad det var nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback