Is this the price of love?

Nu är det äntligen påsklov men jag sitter bara och tänker på vad jag ska göra på sommaren! Jag känner att den här sommaren kommer bli min bästa någonsin. Alla mina förra somrar har mest varit att jag åker ner till Frillesås med mina föräldrar, några dagar kommer mina bröder och kanske deras kompisar på besök. Några dagar kommer några släktingar och några dagar kommer några av mammas & pappas kompisar. Sedan åker vi kanske utomlands (enda gången jag har varit utomlands på lovet var Kreta förra året om man inte räknar med Danmark) någon vecka. Vi åker till Göteborg, ser på bio, går på Liseberg, åker till Varberg, fikar, handlar lite, jag träffar Catrine om hon är där... de har ju en lägenhet där.
   Ja, det jag menar är att jag alltid är ensam. I alla fall inte med någon kompis, någon som jag kan ha roligt med. Men denna sommaren kommer det bli ändring på det! 18 juni, jag vet inte vad jag ska säga... Det kommer bli mina bästa veckor. Tåg, Göteborg, Liseberg, Varberg, Frillesås, allt! Du.

10 juli - 23 juli ska jag på språkresa till Malta också. Jag hoppas det blir roligt! Jag vet inte än... det beror ju kanske lite på vilka man hamnar med och så. Jag ska bo på ett hotell tillsammans med andra tjejer från Sverige tror jag. Jag har inte direkt tänkt så mycket på det, haha, jag ville bara boka en språkresa för att jag vill lära mig mer engelska, och lära mig använda den.
   25 juli fyller Basti 21, men jag vet inte om jag kommer träffa honom då eller inte. Hoppas det! När han fyllde 20 var han ju i Stockholm och jag i Frillesås...
   Sedan hoppas jag på en resa till Amsterdam och Six Flags med mina bröder och bröderna Anderssons också! Det skulle vara så jävla kul! Six Flags nöjesparker verkar vara så himla roliga! Jag har aldrig varit på en men resten av min familj har, och bara man tittar på Internet verkar de ju ha de allra vildaste attraktionerna! Så en eller två dagar där hoppas jag det blir.

Och sedan, bara några dagar innan jag börjar skolan igen; COLDPLAY. PÅ. STADION. 22. Augusti. Det kommer bli så bäst, jag vet det. Vi ska köa, i dagar. Och stå längst fram. Och jag kommer gråta. Skrika. Hoppa. 140 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med.

Coldplay, Göteborg och världens bästa Teresia.

Jag kan knappt förstå att det här händer mig <3

2009-04-04 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback