Let's grow old together, and die at the same time.

Idag är det då olagligt att ladda ner media. Från och med idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka. Eller, det är ju en bra lag, men vilka kommer fällas egentligen? Folk som jag som inte laddar ner så mycket? Jag tror nog inte det. Vi får väl se om det kommer upp några fler nyheter om det. Är det någon som har hittat några falska nyheter än då? Jag har inte orkat leta än, haha.
   Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva idag! Kanske att igår satt jag och lyssnade massor på White Lies på YouTube, och i morgon ska jag nog gå och köpa deras skiva. Gösta & jag ska ju ändå in till stan för att köpa present till Isabel. Jag har ingen aning vad vi ska köpa för present dock! Men jag måste föreslå att vi ska gå till Lagerhaus (jag tror jag sa det idag i och för sig) för där har de så roliga grejer! Enligt Elin är det tydligen ankvecka där också... haha.

Nu måste jag gå och försvåra min pianolåt till uppspelet. Cecilia klagar på att det är för få färgningar av ackorden... måste hon vara så jävla jobbig?!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Det här är lite creepy, jag hade den där låten på hjärnan hela igår. Och för typ nån månad sen också... Den är skitbra. Men det är den enda jag har hört av dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback