Now be a good girl and do what you're told.

För er som inte vet har varje rubrik och låttext jag skrivit de senaste dagarna varit från To Lose My Life. Albumet med White Lies, alltså. Det finns en låt med samma titel av samma band, men det  var inte själva låten jag menade. Blablabla. Förlåt om jag alltid hänger upp mig på saker.
   Men i alla fall, jag har lyssnat på dem mer än 350 gånger på mindre än fem dagar! E.S.T, som är en låt av dem, har jag lyssnat på åttiofem gånger och jag lyssnar på den nu också! Det är helt galet! Det är mer än vad jag lyssnade på Decode förut, om det är någon som minns det. Då var jag sjuk också, så då hinner man ju lyssna på musik mer.



Snart tror jag jag har använt varje rad i deras låtar, haha! Det känns lite som det i alla fall... Jag har ju bara tio låtar av dem än så länge, de från albumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback