Sometimes even the right is wrong.

Idag träffade jag Malin som jag sa tidigare idag att jag skulle göra. Det var superkul! Vi gjorde inte direkt något särskilt men det var skoj i alla fall. På vägen dit läste jag nästan sextio sidor ur Slumdog Millionaire också, den är bra!
   Vi tog i alla fall lite bilder ute, gick och köpte godis, kollade på HAARP och TV och lite sånt. Allt godis tog slut, hehe. När jag kom hem orkade jag knappt någon middag! När jag kom till Danderyds sjukhus gick det inga bussar hem på en halvtimme så pappa fick komma och hämta mig. Inte alls bortskämd... Men jag kunde faktiskt ta 604V som tar en halv- timme men pappa sa att det var okej. När jag kom hem kollade vi lite på en live-DVD med Coldplay som jag fick låna av Malin! Snart är det augusti, herregud!




Bilder från Malins kamera. Haha, jag är så fin... verkligen. Nu ska jag fortsätta lyssna på låtarna från Coldplay's liveskiva! De är så otroligt bra! Och jag tror att klippet med The Scientist var det som Ante (vår musiklärare i mellanstadiet) spelade upp för oss i fyran eller femman. Första gången jag hörde Coldplay alltså. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback