I can't get it right since I met you.

Haha, det blev inte så "alldeles strax", precis när jag var klar med förra inlägget ropade mamma och sa att det var middag. Tur det, för jag var überhungrig! Nu fick jag in lite Mimmiord också... haha! Vi åt kyckling med potatisgratäng från igår. I alla fall! Det var idag jag skulle berätta om.
   Jag åkte till Fruängen på morgonen (om nu elva kan klassas som morgon?) för att sedan åka tillbaka hit igen med Malin. Vi kollade på sista halvan av HAARP, eftersom vi inte såg klart den hos henne i torsdags, och hoppade en massa studsmatta! Vi bad min pappa ta bilder på oss men det var svårare sagt än gjort! Det är inte så lätt att hoppa två stycken på en studsmatta och sedan lyckas hoppa upp båda samtidigt.





(HAHA, Malin ser ut som en gamling på översta bilden XD). Förresten, jag sitter och lyssnar på HAARP nu med, jag kan verkligen inte få nog av det! Maggies Farm-riffet efter Map of the Problematique är så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback