I was wrong from the start.

Lovar du att vara ärlig? Ja visst.
Du heter: Teresia Forsman.
Smeknamn: Tessan och Tessie är väl de vanligaste tror jag?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Fix You med Coldplay oftast, men den passar när jag är glad med.
Beroende av: Vatten.
Vem behöver du mest just nu: Min bästa vän.
Vad tror folk om dig? -
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Oftast att jag har fina naglar och att jag är bra på att spela piano.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet inte... brukar inte försöka imponera på folk så ofta tror jag.
Hur imponerar man på dig? Folk som är riktigt bra på något imponerar på mig men annars att man är ärlig och bra på att lyssna.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, det gör väl alla!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Fick du mitt mms? :) Kram" Från min bror.
Var bor du? Enebyberg.
Trivs du där: Det är det enda stället jag bott på men, det är helt okej. Lite tråkigt att det är så få som bor nära bara.
Äger du några converse: Ja! Vita, svarta, grå och limegröna.
Sprit, cider, vin eller öl: Inget tack.
Brukar du bli för full: Nope.
Vad har du för mobil operatör: Tele2, har precis bytt.
Är du allergisk i mot något: Inte vad jag vet.
Har du haft sex idag: Nope.
Nästa mål i ditt liv: Att bli mer positiv.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle komma hem från Lidingö runt fem.
Antal timmar sömn inatt: Runt tio, det är ju helg.
Sov du ensam: Ja, med iPoden.
Brukar du komma i tid: Ja, nästan alltid.
När mår du bra: När jag lyssnar på Muse.
När blev du fotad senast: Idag, men det var jag själv som tog bilden på Mozart och mig.
Hur känner du dig nu: Arg och besviken på mig själv.
Vanligaste färg på dina kläder: Ärligt talat är det nog svart.
Vad tycker du om fötter: Inte mycket.
Vad saknar du: Jag saknar min äldsta bror, och Muse.
Hade du en bra kväll igår: Well, den var inte så speciell. Den var väl helt okej.
Favoritdryck på morgonen: Vatten.
Rakar du benen: Ja, det gör jag. Men jag har provat vaxa dem en gång med.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv-ett.
Är du blyg? Ja, jag är blyg. Inte inför folk jag känner men väldigt blyg inför folk jag inte känner.
Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag har spelat tennis vilket jag gör ibland. Fast det var ett tag sedan nu...
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, jag föredrar brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj, ingen aning...
Är du nöjd med ditt liv: Jag har sagt nej flera gånger men nej, jag är nöjd.
Är du bortskämd: Ja, det är jag.
Vad gör du i morgon: Troligtvis pluggar lite biologi och målar plus bygger ihop min bokhylla med pappa.
Vad är det värsta du vet? Att ångra sig.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, det beror på. Vissa veckor ingenting nästan, andra kanske fyra hundra om jag köpt något viktigt.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Matthew Bellamy så klart!
Vad längtar du till? Sommaren och Gröna Lund nästa helg (om vi ska gå då...?).
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, några.
Vad använder du för shampoo? Mjällschampoo eller Garnier oftast.
Vad är det finaste du fått? Mina husdjur.
En speciell dag du minns: Tjugoförsta oktober 2007 och femtonde oktober 2008. Och många andra fina dagar.
Hur gammal är du: 15 år.
Tycker du om någon just nu: Tykcer om, ja, men är kär, nej.
Om fem månader: Har jag börjat gymnasiet och har förhoppningsvis skaffat några vänner i klassen.
Du samlar på: Inget speciellt men... Kalle Anka-tidningar kanske? Och pocketar.
Gröna eller röda äppeln: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
Gillar du golf: Nej, inte direkt. Men jag älskar minigolf dock.
Vilken tid gick du upp idag: Halv tolv.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det har jag.
Har du strumpor på dig nu: Nej, faktiskt inte. Jag har strumpbyxor.
Är det okej att gråta: Ja, det är klart!
När grät du senast: Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara och åka på en resa med de jag älskar.
Bär du glasögon eller linser: Japp, linser. Jag måste dock skaffa mig ett par glasögon snart...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan elva och tolv oftast.
Har du piercing: Ja, fast bara i öronen.
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag.
Vill du ha barn: Ja, två eller tre tror jag.
Solar du ofta: Nej, inte så ofta. Jag blir sällan brun.
Är du bra på att laga mat: Ja, ganska bra är jag nog. Improvisering är jag bra på!
Är du flygrädd: Nej, jag älskar att flyga!
Hur vig är du: Inte mycket, fast jag tror jag får fötterna bakom huvudet i alla fall.
Är du musikalisk? Ja, det är jag väl.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten.
Vilken är din favoritglass: Ingen särskilld... vanilj och melon kanske. Och choklad.
Tror du på ett liv efter döden: Nej, men man kan ju alltid hoppas.
Tycker du om sushi: Ja, det är gott!
Vad äter du helst när du ser på film: Om det är bio så popcorn, annars chips.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör de.
Har du tandläkarskräck: Nej, jag tycker om att gå till tandläkaren, jag har varit där så många gånger nu...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Definitivt kväll.
Vilken ögonfärg har du: Grön-blåa med lite gult i.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Absolut.
Biter du på naglarna: Nej, jag har aldrig gjort.
Röker du: Har aldrig gjort det heller.
Hur ofta tränar/motionerar du: Mer än idrottslektionerna i skolan, inget. Men jag ska försöka springa lite i elljusspåret nu när det är bra väder och allt.
Senaste låt du hörde: Jag lyssnar på Hurtful med Erik Hassle just nu.


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Hahaha nu vet jag allt om dig och jag use blackmail to get more money xD xD xD hahaha!! jag vill också göra en sådan där sak, blir inte sur om jag gör det också xD!!

Postat av: carro

go hassle :D jag sprider den bra musiken!

2009-04-26 @ 18:29:50
Postat av: Anonym

jag har sjungit på den i 1 månad + såg honom i lördags :D

2009-04-27 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback