You've got blood on your hands and I know it's mine.

Ingen blogg igår och inte idag heller än så länge! Men nu ska jag skriva lite i alla fall, och så ska ni få se på lite bilder från igår! Jag var på Isabels 16-årsfest tillsammans med Gösta, Elin, Diana, Carro, Felicia, Isabels kompis Cissi och Isabel då så klart.  Det var maskerad. ^^
   Vi åt middag, körde tidningsleken och såg på skräskfilmen The Messengers. Tidningsleken var jättekul, haha! Vi kallade inte varandra vid namn utan efter vad man var utklädd till. Så vi kallades i stället hippie, uggla, katt, super, humla, älva, Shrek och tönt. Det var mycket skoj, och svårt! Det blev ofta "Hippie! Tönt! Hippie! Tönt! Hippie! Tönt!" eftersom det var Gösta och jag. Här kommer i alla fall lite bilder:










I leave my memoirs in blood on the floor
And my fears with the nurse on the stairs


Kommentarer
Postat av: Magnus Uggla

hahahahaha, jag är så cool! ;)

2009-04-05 @ 11:29:36
Postat av: Elin-Pelin

Snygg bild på mig då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback