Come up to meet you, tell you I'm sorry

För ovanlighetens skull har jag inte varit inne på datorn på hela helgen! Förutom för att kolla när mina bussar och tunnlebanor har gått då. I fredags var jag i stan med Malin för att köpa present till Gaby och sedan fort som fan hem för att byta om och sedan åka hem till Gaby! Vi såg på Saw, Saw II och Saw III. Konstigt nog var de enda gångerna jag skrek antingen när Cajsa skrek eller hoppade till (haha) eller när de fick elstötar i fotbojorna, i första filmen då. Men det var en skoj kväll, och alla som sov över sov tätt och bra, haha.

Igår sov jag över hos Emelie. Vi hade lite "girls' night" eller vad man kallar det. Vi köpte pizza (jag åt upp en hel!) och hyrde Marley & jag och En shopaholics bekännelser. Måste erkänna att jag grät på slutet på Marley & jag, det är så hemskt när djur dör...

Idag var jag med pappa i Täby för att köpa lite idrottskläder och justera mina glasögon (fast det blev inte så stor skillnad). Vi köpte ett par gympaskor, byxor och ett linne, men jag är inte säker på att jag kan ha skorna. Det är så svårt att välja storlek! Jag gick runt i dem lite nu men sedan märkte jag att min ena fot nästan hade somnat! Haha, de är antagligen lite för små... så jag får ta och fixa det i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback