Forget but not forgive

Jag kom på att jag tog lite fina bilder på marsvinen innan vi åkte hem från Frillesås så jag kan lägga ut dem åt er! Redigeringsprogrammet går inte att öppna (jag tror inte ni är förvånade) så ni får se dem som de var från början helt enkelt.

Haha, på tal om att saker inte fungerar. På senaste tiden, ja alltså innan jag åkte också, har min dator börjat göra massa saker innan den stänger av sig! Den gamla, alltså. Den håller på och installerar massa uppdateringar efter att jag har tryckt på stänga av! Först var det bara en uppdatering eller så så då var det ju helt okej. Men nu har den fyrtiofem uppdateringar! Eller sextioåtta! Det tar mellan en halvtimme och en timme innan datorn stänger av sig! Och det är ju inte lätt och sova med det ljudet i samma rum...






Jag sitter just nu och tuggar på fem tuggumin med mintsmak och ändrar bakgrund på min dator. Jag vet inte vilken bild på Muse eller Matt jag ska välja. Jag har ingenting att göra. Jag har ingenting att göra! Jag kan inte lägga mig och sova för jag har inte ens varit vaken i tolv timmar. Och jag börjar skolan om en vecka! AHH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback