Guldknappen 2009

Inga inlägg idag men jag har faktiskt, för en gångs skull, varit ganska upptagen! På eftermiddagen fick jag skjuts av Joakim och Emelie till Täby, för de skulle ändå dit, så där köpte jag ett busskort. Finally. Så nu är det i säkert förvar i mitt (ganska så trasiga) busskortfodral!

Sedan ikväll har mamma och jag varit med Ingela (mammas kompis) och hennes kompis på Guldknappen 09 på Cirkus! Det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle vara. Coola modeller (som dansade väldigt bra också!) och kläder. Sedan på slutet delade de ut priser, eller snarare lottade ut dem på biljettnumret, men jag lyckades inte vinna något. Fast det var kul när folk vann och hoppade upp ur stolen och skrek "JAAA!". Första pris var ett presentkort på 10,000 kr på Carin Westers butiker så jag förstår dem dock. Sedan var det lite "mingel" och man kunde få håret uppsatt eller bli sminkad och alla såna grejer. Köpa saker. Lite bilder från kvällen (som jag inte har tagit):






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback