It's time that the fat cats had a heart attack

Så där, nu är jag klar! Det har blivit mycket blogg idag, eller hur? Hoppas det är lika kul att läsa som det är att skriva också, hehe. Just nu lyssnar på på Uprising också, jag älskar gitarren och synthljuden och basen och trummorna och texten och sången och solot och allt! Jag funderar på att mejla den till Joakim som ett bevis på att Muse inte alls är dåliga, HA!

Här kommer lite bilder! Visst är min mundering för att plocka bär vääldigt fin? Det är mammas jacka och mammas tofflor/skor. Jag satt precis och funderade på om det finns björnbär i buskarna borta vid vägen förresten. De är ju mycket godare och har inte heller några kärnor!







They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback