Jag snubblar fram

 

Det har varit svårt att inte klottra i mina böcker. Och varför skulle man inte liksom! Har skrivit megastort på baksidan av min spanskabok också, mycket fint. Jag vill bara skrika ut till alla hur jävla bra det var! Fast det kanske skulle verka lite konstigt... jag vet inte.

 

I alla fall, min dag har varit helt okej. Inte så mycket att berätta om där. Förutom att idrottslektionen var jättejobbig och att jag måste börja träna... jag får väl jogga i skogen någon gång i veckan eller så. "Hur äter man upp en elefant? Man tar en tugga om dagen!". Min lärare och hans förklaringar, haha. Men jag gillar honom, han pushar inte alla utan låter oss göra som vi vill. Det är ju vårt val.

 

Jag skaffade ett idrottsskåp idag med. Man fick knipsa upp en plastgrej på vilket skåp man ville (av de som var lediga) med världens rostigaste tång, så jag valde skåp nummer 545. Så; vanligt skåp: 5045, idrottsskåp: 545. Förhoppningsvis lätt att komma ihåg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback