Only love can leave such a mark

Okej okej... jag skäms lite (mycket) över att säga det här men: Jag gick och la mig runt 02.30, gick upp runt 15.00, gick ner och åt frukost och läste i soffan, sedan somnade jag igen och vaknade vid halv åtta när pappa ringde. När pappa frågade mig vad jag hade gjort under dagen visste jag inte riktigt vad jag skulle svara så jag sa "Eh... jag har spelat lite piano, inte gjort så mycket".

Men jag har faktiskt spelat lite piano! Jag håller på och spela Swallowed in the Sea. Den är inte så svår eftersom det är typ fem ackord i den... men den är extremt fin! Jag ska försöka spela in den idag, om jag lyckas spela någorlunda rätt. I såna fall kommer den upp på YouTube!

Det var allt jag hade att säga för stunden, hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback