Shoot an apple off my head

 

Usch, vad dålig jag är på att uppdatera idag. Jag har inte gjort något vettigt idag känns det som. Eller jo, jag har skrivit den där svenskauppgiften, men det var inte direkt svårt. Mamma har sagt i två veckor att jag ska bada marsvinen men jag glömmer alltid bort det. Och sedan när jag väl kommer på det orkar jag inte. Åh, jag är så hemsk.

 

Jag hittade några små tofsar förut som är perfekt när man vill sätta upp "luggen"! Extremt söta också. Jag har dem i gult och rött i alla fall, sedan var det kanske någon mer färg som jag inte minns... Mitt hår är inte riktigt så där mörkt förresten, det är kameran.

 

Varför ser det så konstigt ut när man skriver sina inlägg? Vad har hänt med publishme.se... Det är irriterande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback