Snart åker min andra halva

Jag gillar egentligen inte varken mint eller mörk choklad, men ändå sitter jag och äter på en Marabou Premium Dark Mint. Man fick med en sån i "goodiebagen" igår. Det jag hatar är att minten ger chokladen en "fräsch" smak. Visst, det är väl bra med mat som lämnar en fräsch eftersmak, men inte choklad! Choklad ska vara onyttigt! Vill jag äta något fräscht tar jag hellre ett äpple. Ville bara säga det.

Idag när jag vaknade upp och gick ut i korridoren, vad ser man då? Jo, världens största hög med tvätt! Till på det var mitt rum stökigt också. Så jag fick städa lite. Men nu är det fullt med stolar i stället. Joakim ska ha avskedsfest här ikväll och jag antar att de ställer undan de fina stolarna så de inte ska spilla eller spy på dem. Jag har väl berättat hur det gick för Basti i Frillesås...






Sista bilden är på mitt extremt chockerande hänglås pappa gav mig. Man måste ju ha ett till skåpen i skolan. Jag ska nog skaffa ett nytt snart. Och en kalender. Och nya pennor och sudd. Jag insåg precis att jag bara har i morgon på mig. Sedan börjar det. Nu ska jag gå ner och vara social, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback