One day we're gonna get out

Idag fick vi en liten kul uppgift i skolan. Eller vi fick faktiskt två, båda i svenska, men jag ska bara berätta om den ena. Den andra är ganska ointressant, handlar bara om böcker. Vi fick sitta två och två efter klasslistan och intervjua varandra utifrån runt tjugo frågor vi hade fått på ett papper. Jag hamnade med en kille som heter Oscar Franksson, eftersom han kommer efter mig på listan. Vi hade det skoj, haha! Det var lite udda frågor och vi hade båda lite udda svar.

"Vad vill du ändra på i Sverige?"
Teresia: KLIMATET!
"Har du några laster du vill bli av med?"
Oscar: Mina småbröder! Och min ryggsäck...

Och nu ska vi skriva som en artikel för ungdomar av svaren vi fick. Jag undrar hur det ska gå... Men det blir nog skoj. :D Svenska är kul! Jag skrev förresten att jag trodde jag skulle få ett MVG, vi fick en sån lapp att fylla i. Gulp.


Typ världens bästa väska som jag fick av Catrine igår. Perfekt storlek!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Haha, jag fattade inget, typ: wtf? vad är det för skum människa som kommenterar såna här saker? xD Är allt klart inför imorgon? Det blir lite senare, eftersom vissa slutar sent. Runt fem, halv sex kanske. Ja, det är klart vi går och ser dem. Man MÅSTE liksom göra det, även fast de inte är favoriterna längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback