COLDPLAY

Jag hade planerat att skriva "idag har märkena efter Coldplay försvunnit, inte de känslomässiga men de fysiska" men det stämmer inte än, haha. Jag har fortfarande träningsverk i benen, blåmärken, myggbett och allt sådant som hör konserter till. Jag kan inte sluta sitta och titta på videor (kollar på Lovers in Japan nu och minns hur jävla underbart det var, jag älskar den låten), det är så underbart!

Åh, nu vet jag inte vad jag ska säga. The Scientist är för vacker, lyssnar på den nu. Jag kan inte fatta att jag sett dem igen... livet fortsätter efter Coldplay trots allt! Jag ska ha på mig min Life in Technicolor-tröja hela veckan. Now my feet won't touch the ground. Haha, jag vet inte. Coldplay är bäst i alla fall.









GISSA OM VI SKREK.


Kommentarer
Postat av: malin

bästa coldplaykonserten jag sett av de 3, helt klart :)

men fix you i globen klår ändå det mesta fortfarande!



VAR FICK DU DEN DÄR SNYGGA TRÖJAN? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback