We will be victorious

På Göstas förfrågan ska jag nu lägga upp lite bilder från kvällen! Fast jag hade nog gjort det även om han inte frågade, well well. Flays kom hit runt... jag minns inte riktigt när det var men omkring halv sex tror jag. Vi kollade lite Muse och Måns (om den ena får kolla sin favvo måste den andra få det också förstår ni) och sedan runt åtta kom Gösta.

Vi hoppade lite studsmatta, tog bilder och såg på tv samt åt mycket goda bär som Flays tog med. Mums på det! Fast det var bara Flays och jag som åt, men i alla fall. Här kommer lite bilder från kvällen:





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

Postat av: Flays

Fy fan för den sista bilden! Gösta du ska få för det där alltså! Och Tessan för att du la upp den! Hahaha men fy! Annars var dom bra och roliga! XD

2009-08-09 @ 11:28:58
URL: http://fotbollsfjanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback