We've all been been changed

Hallå. Nu sitter jag och vilar lite från all min packning. Jag har visserligen bara packat en väska än så länge men det är... jobbigt! Och det är så fucking varmt. I och för sig bara tjugofem eller så men jag orkar inte med mer värme. I morgon åker vi hem i alla fall och det ska bli så härligt! Jag tror jag ska åka med pappa även om han ska åka med båten, och då bara får åka i åttio eller nittio tror jag det är. Men i hans bil kan man ha iPoden, det slår allt. Jag måste skaffa Smokers Outside the Hospital Doors på iPoden, hur ska jag klara mig annars?!

Filmen igår var bra förresten! Sommaren med Göran. Många skratt blev det i alla fall! Jag tog lite bilder igår också men jag har inte laddat in dem på datorn än, så nu lägger jag in två bilder från Varbergs hamn i stället. Vi hörs säkert senare, tjo!





Kommentarer
Postat av: Flays

Sommaren med Göran är skön! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback