December




Idag öppnades första luckan och där i låg en choklad! Synd bara att jag glömde öppna på morgonen, det hade säkert gjort min dag ett snäpp bättre. Tro inte att mina föräldrar fortfarande ger mig sånt här, det var jag som skrev upp "chokladkalender" på inköpslistan och så fick jag hem en! Ska man få något gjort måste man göra det själv. I alla fall skriva upp det själv...

Det känns nästan overkligt att det redan är december! Jag har inte ens använt vinterjacka och bara gått runt i converse. Idag när jag kom ut från skolan när jag skulle gå till bussen var första gången som det kändes riktigt kallt. Men jag tvekar på att vi kommer få snö till jul i år... det har ju inte hänt på ett tag. Nu; hej matte!


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Vill också ha en kalender!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback