He's (not) gone


Hej hopp! Det var ett tag sedan. Egentligen inte så länge, men mycket har hänt sen jag senast skrev här känns det som. I lördags (var det då jag skrev senast?) var det glögg här och det var mycket kul! Elin, Mimmi, Gaby, Sara och Gösta kom av mina vänner. Vi spelade TP och pratade och lite så. Sedan pratade jag med Ingela och Marcus, Bastis kompisar och lite andra. Ja, finns inte så mycket att berätta om där! Mackan frågade om jag ville åka med till Skavsta för att hämta Joakim men jag avstod faktiskt, det tar sån tid! Joakim skulle varit hemma runt tolv, om inte innan, men på grund av förseningar och extrema svårigheter att köra hit (på grund av snö, is, dimma, vind och massor) kom de halv två! Men vi satt flitigt och väntade uppe, till och med Ingela och Marcus stannade och väntade! Det kändes så  bra när Joakim var hemma, när jag hörde hans röst i hallen! Min bror. Är hemma.

Igår hände inte så mycket intressant mer än att vi gick på julbord på Edsbacka krog på kvällen. Fast med tanke på att min frukost åts klockan fyra, jag gick upp halv fyra, så var det snarare morgon för mig! Det var svart ute när jag gick upp. Men sådant hör ju jullovet till, eller hur? Efter att vi kommit hem spelade jag lite GH med Joakim innan vi gick och la oss, mycket tidigt faktiskt! Inte senare än halv ett.

Idag gick jag upp lite tidigare för att vi skulle handla julklappar. Det slutade ändå med att Joakim och jag hann kolla på HAARP innan Basti var klar. Vid halv fyra kom vi till Täby Centrum och vid halv sex åkte vi därifrån med alla julklappar inhandlade! Sju personer köpte jag till. Vi är så effektiva här i Sverige! Som Joakim så många gånger har påpekat nu. Nu ska jag skriva ett nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback