Internetvänner


Jag vet att många, många också har tänkt på det här. Men alla vuxna säger alltid att vänner över internet aldrig är bra. Har man aldrig träffat människan så vet man inte om allt är verkligt, det kanske är någon annan som försöker lura en. De negativa anledningarna är många, enligt dem. Men jag förstår inte vad som är så hemskt? Borde inte en vän som man bara kan prata med vara den bästa sorts vännen? I alla fall den mest ärliga. Om man aldrig har sett varandra kan man aldrig döma varandra efter hur man ser ut, vilka man umgås med och alla onödiga anledningar som finns. Man lär bara känna varandra efter den man verkligen är.

Okej, visst, man kan låtsas vara någon annan på internet, det är klart man kan, men om man gör det är man ju bara korkad. De flesta av mina internetvänner (om jag nu har så många) är dock såna som är som jag. Och då menar jag att de gillar samma musik, eftersom vi träffades på en musiksida. Och ja! Musiken är den största delen av mig. En person som gillar samma musik förstår mig bättre än de flesta, trust me. Jag vet inte direkt vad jag ville säga med det här, kom bara och tänka på det. Att jag älskar internet.

Snodd från
Kristinas blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback