Joakim


Min äldsta bror är bara så bra, bäst. Han ringde förut, ville egentligen prata med mamma (vilket han frågade efter vi hade pratat i en timme men de är inte hemma) men det slutade i att vi bara pratade om Muse, mest Muse i alla fall. Han har köpt Origin of Symmetry, Absolution och Black Holes and Revelations nu. Och han tänkte köpa The Resistance också kanske! Sen pratade vi lite om några B-sides som han inte hade hört. Och HAARP. Jag ska visa honom HAARP sen när han kommer hem om två veckor! Och DVDn från The Resistance, haha, den är så bra! Vi pratade om Citizen Erased också, hoppades att de kommer spela den på Wembley nästa år. Och Micro Cuts. Fattar ni hur mycket jag älskar Joakim nu! Eller okej, jag älskade honom så mycket det går innan också, men nu har han ett plus i kanten!

Och ikväll ska jag hem till Mimmi och Gaby! Dela ut lappar inför julklappsutdelningen. Malin ska komma och hämta mig om inte mindre än tjugo minuter så jag måste kila snart! Jag hade tänkt ta bussen först men den stannar så långt ifrån dem och jag hittar inte så bra i den delen av Täby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback