Lördagsbak


Förlåt för extremt lite blogg idag! Och igår för den delen... Idag åkte vi in till Sophiahemmet (som ligger bredvid Stadion vilket gör mig så glad varje gång vi åker dit) för att vaccinera oss för den andra gången! Och sista, på ett halvår i alla fall. Sedan har vi livslångt skydd! Det låter ganska bra tycker jag.

När jag kom hem runt två började jag med att baka pepparkakor. Över hundra pepparkakor senare började jag med lussebullar. Runt hundra lussebullar senare sitter jag här! Det tog mig fem och en halv timme. Men det var både kul och så tjänade jag pengar på det. Samt att jag hann lyssna på The Resistance två gånger, Black Holes and Revelations två gånger, Origin of Symmetry en gång och Du & Jag Döden en gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback